Torsdag..

Finns inte såå mycket att skriva om igår .. Men slutade typ 20 minuter tidigare blev skjutsad i en bil minuterna innan bussen kom då jag skulle öppna min apelsin precis .. I bilen spelades hemsk musik blir allvarligt talat rädd :O Var bara gegga lite här och var som tur är så är isen borta på dom flesta ställena.. Inte många promenader men blir mer nästa dag ska bli runt fyra till. Bara Elsa och Cajsa idag på långpromenad dom andra tre var redan ute med husse. När jag kom hem fanns inte så mycket att göra åt cornflakes och mjölk + frozen yoghurt :) Såg lite på tv var Beverly Hills det där emelie var med i en mycket dum en. Gick sedan ut med hundarna filmade lite innan då Rocky sprang runt med den tomma frozen yoghurt i munnen haha Det ska upp på Youtube hade jag tänkt ;) Du vet vad jag menar om du har sett det.. Medium var idag premiär bra var det :) Ghostwhisperer var bara repriser jag som vill se hur Sam reagerar!

Hmm och april närmar sig med rekordfart :( Blir så rädd bara jag tänker på det för händer det som INTE ska hända blir det synd om mig :( Så som jag har längtat till våren där borta :'( Vill INTE ha sommar ju! Hoppas det blir JA från den andra. Om inte så är det typ en sabbad sommar osv för mig och typ all evighet .. Säger dom ej ja är dom helt enkelt dumma i huvudet! ;S Händer det att jag får ett nej så är jag död, det kommer kännas så för mig  -.-´ *hjääälp*

Gonatt :/ ♥



vet jag har kommentarer att svara på men tar det till helgen vilket är idag eller tidigare ..



:(
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!