Efterlysning

Gång på gång tittar jag in i min blogg för att se designen som har gjorts personligt för mig om den finns på min blogg. Men för typ 20:e gången så blir jag besviken! Jag har betalat 100 kronor (vilket är väldigt mycket för mig) 5 juli skickade jag mitt lösenord och emajl till den som fick i uppgift att göra min design men har jag sett nån design än på min blogg? NEJ! Och designen om jag inte har sett fel var klar långt innan den 5 juli, eftersom jag har sett det färdiga resultatet.

Jag har sagt till mig själv att jag vill börja att blogga igen så fort jag får en design och det hade jag kunnat ha. Men har börjat att tappa sugen på att börja med bloggen! -.-
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!