Torsdag..

Hej! Hinner ett litet inlägg innan datorn dras ur :) Har nyss beställt lite kläder och annat sjukt mycket blev det men otroligt snygga som H&M har :) Visar senare idag för måste sätta ihop dom i Picasa..

Igår var det då långdag var inte alls många hundar. Gick en långpromenad med Nellie liksom hon vill knappt gå en meter igår slog hon på stort ;) Synd bara att jag ej hann att gå längre som hon ville. Var på en långis med Elsa, Alice och Stina gick bra men svinkallt blåste det om händerna! När jag kom tillbaka så städa jag hälsade på en ny hund en liten söt livrädd Papillon som heter Snoopy :) Matten den hade har drunknat så mattens mamma har hand om Snoopy nu :( Så fick jag veta att Boxern Linas matte inte fanns mer i livet nåt hade hänt :O Först Linas kompis Emma och nu matten, hussen till Lina vill skriva ett nytt avtal. Idag kom även Harry och William och senare idag så kommer (kott) Agnes och Wilgot :D

Så började det snöa med snöblandat regn jättekuuul! -.-

Så fick jag även ett positivt samtal som jag tror bådar gott ;) *håll tummarna*

Ska avsluta nu ska strax sova. Såg Ghostwhisperer idag ett nytt avsnitt med hon och Sam och efter det ett läskigt avsnitt av Medium :) Så säger godnatt om jag ej hinner sätta in några mer inlägg ♥ Här under har du lite bilder från igår i ett kollage, sa ju jag skulle sätta in det  (:


*Den svarta till höger är Buster :)
*Hon i blå jacka är Kajsa :)
*Även Putte, Lisa, Sallie, fåren, hästarna och chefens hundar är på bild ;)

/
Kommentarer
Mells säger:

Sv: Har inte sett någon reklam alls för spn på kanal 5. Riktigt dåligt. Får hålla ögonen öppna!



Nytt SPN idag :D Grymt bra avsnitt! <3

2009-03-13 / 17:10:23
URL: http://giveemhellkid.blogg.se/
LINDA säger:

hhahah, okejj ! ;)



gulliga hundar <33

2009-03-13 / 18:16:28
URL: http://lindaass.blogg.se/
Therese säger:

Svar; vet ;) <3

2009-03-17 / 01:09:40
URL: http://thereseepersson.blogg.se/
Therese säger:

Svar; vet otroligt dåligt för vi vet ju att det finns mga fans :O Så konstigt dom ej har gjort reklam för det :/ Aa vet otroligt bra var det :D Han den nya i slutet var ju söt ;)

2009-03-17 / 01:14:36
URL: http://thereseepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!