Tisdag..

Dagen idag har varit som typ alla andra dagar så ingen förändring där. Så fick jag höra en tråkig sak idag som jag ej kommer att skriva här men i april vet jag om det slår in :/ Alltså fy för en viss person som har sabbat så mycket! Önskar det  var som det var för två år sedan.. Den har kan man säga förstört så mycket säger ej vad detta gäller.. Dagen jag ej vill ska inträffa kanske är här snart >.< Så blev jag så paff när jag gick in på Facebook Jensen finns ej kvar :O Hmm man börjar undra om det var en fejk. Så många bilder som man ej ett på nätet fanns på sidan synd man ej sparade bilderna -.- Dom hade ju börjat att rensa bland falska profiler med Jensen. Alltså var det en fejk eller INTE. Vem vet fanns ju såna som var taskiga kanske han försvann för det men det får man aldrig veta. Tur jag har sparat adressen till att få autografen jag SKA skicka ett brev så ser man om man får en autograf om sju veckor eller nåt, då kanske man ser om det var en riktig eller ej. Mycket besviken för man hade åtminstone en som kanske var Jensen på sin vänlista :( Och jag som skulle fråga ett fan om hon kunde ta kort på dom åt mig i april så jag får egna kort på J och J *sur* Så kunde hon ha frågat om det var hans men det hann jag INTE skulle ju letat upp henne idag men när sidan ej finns kvar. Så inga egna kort på dom till mig *snyft* Enda chansen att fråga nån som ska på ett Convent med Supernatural!



I've also try fining it to, do you think he got sick of all of his fans arguing with each other and he's closed it down or something. What do you think?
Logg-till-logg - Skriv i Jodys logg

Man kan bara spekulera nu -.-
/
Kommentarer
Mells säger:

Gud vad synd :( Det är så lågt att posera som en kändis på sajter som myspace och facebook. Sjukt taskigt.



Det känns så sorgligt hur man antagligen aldrig kommer att få chansen att möta varken Jensen eller Jared någon gång irl.

Jag hoppas att jag någon gång i framtiden kan åka till ett convention i USA eller canada. Kanske håller de något nästa år? håller tummarna

2009-03-05 / 20:07:18
URL: http://giveemhellkid.blogg.se/
Therese säger:

Mycket synd :( Det värsta är att det verkade vara den riktiga Jensen ;S För han skrev ju till en tjej en sak som bara den riktiga Jensen, skulle veta om så ganska märkligt att han bara försvann :/ Jaaa helt sjukt finns ju hur mga Jensen på myspace och Facebook så taskigt av folk om nu den riktiga vill bli medlem där ;S



Vet :'( retar mig så för man ser ju hur många conventions dom åker på runtom. En av mina högsta drömmar att träffa som men så blir det nog aldrig. och den Jensen jag hade la ut en massa conventions som skulle vara. Där hade man haft bra koll så man var "uppdaterad" Då hade du kunnat fått alla adresser till alla dom. Men en sa att Jensen har blivit "global" så vem vet kanske Sverige för han har ju fans här ;)



Måste bara fråga hur gör du för att få fet och kursiv stil ? vet ej hur man gör :/

2009-03-08 / 02:47:45
URL: http://thereseepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!