Tisdag..

Hej!.. Började dagen med att gå iväg i ett par tvättade termobyxor ;) Hände inte så mycket bara typ fyra promenader den femte var en ny hund som har haft en dålig uppväxt med misshandel och alkoholiserade ägare. Han togs även allt för tidigt från sin mamma. I början så morra han men gick hur bra som helst sedan var en helt underbar hund vid namn Roscoe blandning av border collie/schäfer. han älskar att leka, äta godis och en ny bekantskap i form av bröd gillar ju att skämma bort hundar med det ;)

Var jättehärligt väder idag med sol fastän det blåste ganska kallt så var det varmt i solen så stanna till då och då när jag var ute på långpromenad och njöt av solen :) Våren känns i luften. När jag kom tillbaka så höll Suzanne på att åka vi han byta några ord. Hon sa att jag var den bästa hon har haft ;) Hade även träffat ägaren till hästarna.Stina var helt knäpp när jag prata med henne och hästan Tequila -.- Fick veta att Missan hade avlivats pga Fång när man får det så får man va instängt runt två månader utan att gå ut :/ Missan var inne på sitt 21 år. Den nya kompisentill Tequila heter "make my dessicion" eller mackan som dom har förkortat det till :) Den är 13 år och travare såsom Missan var.
På väg till bussen sedan så .. det kommer jag aldrig säga men var inget kul när bilen kom fram :S

Hemma sedan så åt jag lite sedan bar det av att handla lite. Sist åkte vi till Karlsholme med hundarna och gick jättehärligt men var svinkallt när det blåste! Tog en del fina kort som jag kan visa senare :)

När vi kom hem så åt vi mat Speghetti och Köttfärssås med tacosås. Såg på halv åtta hos mig, den rätte för Rosing  och Desperate housewives. Sist Brothers and sisters + sista 10 minutrarna av Lost som är märkligt men trots allt bra.

Nu sitter jag här ska surfa klart för att sedan sova.

 Ps; Inget JA än och det skrämmer mig :(

-Dröm sött ♥
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!