Tisdag..

Hej!.. Skulle ha skrivit förrut men har blivit hindrad av lite saker däribland halv åtta hos mig, bygglov som var från Töreboda idag typ halva släkten bor runt och i Töreboda ;) Och såklart Desperate Housewives som var sjukt spännande idag :P Postade även brevet idag..

Idag så var det inte många hundar alls mest löshundar hade varit bättre om det var skrivet vilka som var lösa. En Rottis vid namn Atlas gick jag även ut med han var jättesnäll :) Var ute med Alice, Stina och Elsa på långpromenad så himla härligt väder! Solen sken och det blåste nästan inget alls skönt att bara stå och njuta mot skenet ;) Vet att det är snöstorm i Sthlm det vill vi INTE ha hit för nu när det äntligen börjar bli torrt ute! Är så trött på att mina termobyxor blir skitiga så fort :( Såg även att den påkörda haren var typ platt eller inte platt var knappt inget kvar av den bara ett öra som var ganska helt iaf halva örat ;S Hann med bussen 15:17 ca :) Imon så blir det storstädning med diskborste av en box bevare mig för alla spndlar och kryp lång dag imon!! Så MÅSTE ja ta med kameran och ta kort på Kajsa för hon kommer ju aldrig mera som dagishund längre hon trimmas bara , så kanske jag aldrig mer får träffa henne så måste ju ta kort :/ När jag kom hem så kollade jag på sista minutrarna av Tyra banks show tillsamamns med lite Risgrynsgröt (: Efter det så var det ett avsnitt av Topmodel, den säsongen där Ewa vinner ..
Ska avsluta nu skriver kanske nåt mer om inte så godnatt och dröm sött


Elsa, Alice och Stina :)
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!