Söndag..

Idag var det härligt väder med som så det känns att våren är på gång :) Söndag har varit lugn typ bara jobbat, lagat mat osv ;) Såg Paytik Sjöberg på tv kul men lite trist att han är ganska fåordig, E.M.D. var även dom med och sjöng sin Schlagerlåt. Nästa vecka kommer Linda Bengtzing kul för hon är ju ifrån våra trakter, minns jag inte fel så har hon gått på min skola :) 

Så hörde jag av mamma att en hade berättat att den vita anden nere vid Åna blir mobbad av ett gäng kråkor ;S Dom verkar hacka på henne! Allt bara för att hon inte ser ut som en av dom andra änderna så ska hon bli mobbad av andra fåglar :( Undrar hur det har gått för anden som verkade skadad, såg han ligga vid vattenkanten han hasade benen efter sig :(

Gossip girl såg jag nyss. Och det löste sig med det mesta. Nates pappa åkte i finkan, Jennie kom hem, Blairs pappa kom på Tacksägelsedagen plus mycket mer såg du det så vet du resten :)


Min favorit i serien ;)
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!