Söndag..

Hej! Sitter här och lyssnar på Bryan Adams summer of 69 på Spotify :) Samtidigt så är det snöblandat regn som pågår här utanför :/ Det som höll på att bli torrt ute så händer då detta! Sitter och väntar på nyckeln för det börjar dra ihop sig till 18 så känner att det börjar bli stressigt :/ Har inte gjort så mycket än drack lite frukostvälling förrut mycket gott och varmt :) Hmm finns väl inte så mycket mer att göra kollar runt på lite sidor på nätet och lyssnar på musik medans jag väntar.. Kanske skulle ta och bädda min säng medans jag har tid än ;) Hmm skriver mer ikväll för just nu vet jag ej vad jag ska skriva så här (tidigt) på dagen :P Såg att Barbados sångaren hade klippt sig det kan man säga verkligen behövdes ;)

/
Kommentarer
Agnes säger:

Vaddå?:)

2009-03-08 / 20:14:49
URL: http://aagneess.blogg.se/
Therese säger:

Svar; Var nåt du skrev ;) Det slog mig precis när jag skicka kommenataren att du syfta på vädret :P haha

2009-03-09 / 02:31:40
URL: http://thereseepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!