Onsdag..

Finns egentligen inte så mycket att skriva om Onsdag. Ute är det inte så kul att vara det är blött, lerigt och kallt. Solen tittar fram lite då och då men annars jättetrist väder :/ Fick idag glass därborta jordgubbsglass och sån dricka från en Sodastreamer passionssmak :) Var där ganska länge idag men tja gör mig inget kan faktiskt va hur länge som helst där.. Idag så var det urnnedsättning men var ej där bara mamma och Christopher och dom andra. Hon ligger nu på samma ställe som Tord .. Hoppas dom två sitter däruppe tillsammans nu <3 .. Finns inte så mycket mer att skriva vet att jag har kommentarer att svara på och godkänna men tar det senare idag slutar sent så får se när jag tar det.. Så godnatt säger jag från mig ♥ Avslutar med två till melodifestivallåtar från årets festival jag tyckte om ;) Scotts låt gillar jag ej men jaf gillar ju Scotts.. Och dom andra två se det som en bonus :)







/
Kommentarer
Mells säger:

SV: Jag får ta och titta på de Greys avsnitt jag missat med JDM, saknar verkligen karaktären Denny. Tyvärr har jag aldrig någon aning om när serien går på tv.



Angående Serah Gamble och avsnitt 21 som du vart lite nyfiken på! :) (Serah Gamle är föresten en av manusförfattarna för supernatural.) I del 21 ska tydligen Sam gå igenom en superdupettruperdramatisk emotional journey i stil med Deans i "What is and what should never be" då han var fast i en alternativ värld. Fast mer intensiv ändå. Serah skriver Sam riktigt bra, så jag ser verkligen fram emot det här avsnittet.

2009-03-05 / 20:19:31
URL: http://giveemhellkid.blogg.se/
Mells säger:

SV: Har du sett något av säsong 4? Ja det är tyvärr så att Sam och Dean glider ifrån varandra den här säsongen, många hemligheter och konflikter. :´( Vill inte avslöja något ifall du inte har sett något än. De är fortfarande tillsammans i alla fall, och det är det viktigaste :) <3



Haha, japps 75 avsnitt. har hunnit med 24 avsnitt hittils så jag hoppas jag hinner :)

2009-03-05 / 20:24:03
URL: http://giveemhellkid.blogg.se/
Therese säger:

Svar; Bäst du börjar kolla nu för han börjar acceptera att hon har skaffat en ny. Ganska bra för han finns ej mer men vill ej att han ska sluta :( Det går om jag inte minns fel på onsdagar klockan 21 :)



Ahh tack, men det måste man ju bara se :O Antar att du menar avsnittet där han var med sin familj igen om jag inte minns fel ? fast han blev ju i själva verket plågad av en demon eller vad det ju var :/ Det vill jag verkligen se för det med dean älskade jag men du vet typ 2010 eller nåt får man vänta till :(

2009-03-08 / 02:30:10
URL: http://thereseepersson.blogg.se/
Therese säger:

Svar; Jag hittade avsnittet där han vaknar precis ur kistan ;S Ganska läskigt att han låg där i fyra månader men han överlevde ju som tur var ;) Men får man se längre fram hur han kom ut ur helv*tet ? Men man kunde max se typ 15 minuter sedan så fanns det inget mer av det så väntar bara så på att se fortsättningen. Önskar jag kunde se mer men det går ju inte :/



Men åhh vad ledsamt :( men huvudsaken är att dom är tillsammans <3 men ändå ..



Hahaha så många :O Du är inte ens halvägs ;) Men gott om tid :P Själv så skulle jag vilja ha alla säsongerna på DVD bara SN jag vill ha alla av, men fy så dyra dom ska va -.-

2009-03-08 / 02:37:33
URL: http://thereseepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!