Onsdag..

Hej! .. Idag var det då långdag och det blev verkligen en lång kom inte hem förrns vid 18 :) Det var sjukt lite hundar där idag. Eddie, Lisa, Sallie, Buster, Sonny (monstret), Kajsa. Så var det även hennes hundar men först tog jag Kajsa träffar henne nästan aldrig mer nuförtiden ägarna har fixat hundvakt på annat håll :( Hon blir bara trimmad nuförtiden..
Kajsa blev den sista jag gick med av Dagishundarna asså hon bara ville gå på. Så tog henne på en långpromenad :O Haha hon kunde säkert ha gått flera mil men det har jag inte tid till x) Fick fina kort på henne kan visa dom + andra jag tog senare måste sätta in dom först ;) Var skönt ute fastän solen sken så blåste det ändå lite småkallt.

När jag kom tillbaka så tog jag Cajsa, Alice och Stina. Blev långpromenad med dom med :) Men idag var Alice jobbig sjukt jobbig när hon bara snurra och hade sig kopplen trasslar in sig hela tiden! :/
När vi nästan hade kommit tillbaka så var hästarna framme var bara så nära att klappa dom men hundarna hindra mig!! Så som jag har väntat på det så fick jag ej klappa dom!

När vi kom tillbaka så började jag att städa Carola kom sedan. Hon berättade att det än inte "den" bruna hästen som heter Missan. Utan det är en ny slaktbilen hade visst kommit i helgen och hämtat den bruna Missan ;S Så den vita Tequila har nu en ny kompis. Förklarar varför den bruna verkade tamare än vanligt *snyft* Väntade innan jag skulle gå hem så jag fick säga hejdå till Kajsa, Buster och Sallie :) Kanske aldrig mer får träffa dom så jag får passa på ;S Fixk veta av Kajsas ägare att hon har varit inne på sjukhus dom trodde det var fel på henne för hon dricker mycket vatten. Kajsa blir 10 år till hösten ♥ Tog sedan bussen hem blev ej den som gick vid halv 18. Utan den som gick runt 18:40 för den jag skulle ha taggit åkte förbi mig när jag bara hade sekunder till hållplatsen! >.<

När jag kom hem så gick jag ut med mina hundar var ute en stund satte mig vid gungorna och åt upps siat biten av min smörgås, med tre hundar stirrandes på mig ;) Så medans jag satt där så kom det många ägare gåendes med sina hundar..  Satt och gunga och lyssna på Rix top 6 lista..

När jag kom hem sedan så åt jag mat korv och Stroganoff :P Kollade på nyheterna var bland annat om massakern i Tyskland och USA f*n vilka idioter det finns!! Lider så med vänner och familj :( Sedan så var halv 8 hos mig, Greys anatomy och lite annat sedan så hmm .. sitter jag här och har kollat runt på lite sidor för att sedan börja skriva detta inlägg ;) Tänkte avsluta detta långa som jag tror att du orka läsa men ahh det gör jag :P

Måste även skriva att idag så gick jag säkert över 1 mil :D Dumma mig att inte ta med min stegmätare :(

Så har jag fått ett glatt besked som har att göra med det jag är orolig för :) NU behöver jag ett JA för då får gärna sommaren komma ;) Hmm ..


/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!