NYA HEMSKA FACEBOOK..

Alltså kunde inte dom som har hans om facebook låtit det vara! Nu är jag bara deprimerad, ledsen och fruktansvärt besviken  när jag är inne! ALLT kul är borta ;S Skulle ju kunna skriva vilket men är för deprimerade för det :'( Jag som tyckte Facebook var alldeles underbart nu är det bara en besvikelse. Har läst runt att tusentals kanske miljoner är lika arga och besvikna som jag är! Man kan väl fråga oss som är medlemmar vad vi VILL HA för det är ju tack vare oss som Facebook är en framgång ;S Bara pengar som VANLIGT bakom ALLT! Man kan inte längre se allt det roliga folk fixar med i newsfed bara en själv vad jag gör ;S Man kan heller inte se vilka ens vänner blir vän med i Newsfed :O
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!