Måndag..

Hej! .. Lite sent att blogga men jag bloggar ju åtmonstone :) Och jag bloggar ju typ varje dag så den ligger inte på latsidan om man säger så. Såg att den enda prenumeranten jag hade har tagit bort mig undrar vrf för jag bloggar ju faktiskt :/ Jaja gör ingenting.. Det kan ej vara min första prenumerant för den tog bort mig måste varit nån ny undrar vem ;S

Idag så har det varit så härligt väder där borta skinande sol och riktigt skönt i värmen. Hundarna och jag bara njöt i solen var typ sex promenader var ute med Myran passade på att mysa mycket med henne eftersom jag kanske aldrig mera kommer se henne *snyft* :( Hermes åkte hem synd jag aldrig säga hejdå. Var andra mysiga hundar såsom Eddie, Atlas, Quintus, Lisa och nån mer. Gick långpromenad med Stina, Alice och Elsa riktigt härligt väder känns som våren är på G. Eller NEJ vill INTE ha vår ju! ;S Vi satt och myste vid stenmuren ett litet tag och spana ut mot det stora fältet med solen i ansiktet :) När jag kom tillbaka städade jag och sedan tog jag bussen hem. Åt lite när jag kom hem och drack gul dricka till :P Såg på Tyra Banks show som går på vardagarna vid 15:oo .. Var ute en sväng med hundarna vi träffade på hon med Papillonerna, sedan gick vi till Lidl och sedan hem.

Har kollat nu på 90210 och Spårlöst.. I Spårlöst så sände dom en del från Älgarås för familjen som sökte i detta avsnitt kom därifrån. Det var ju i en av skogarna i Älgarås som mina marsvin hittades av en svamplockare instängda i en låda :( Ska strax se på Cityakuten som visst ska vara ganska ledsamt verkade så när vi såg lite av slutet. Hoppas även på Gossip gilr har ju ej sett det förra avsnittet från igår, det är från balen. Ju mer jag ser på Gossip ju mer älskar jag serien ;) Var väl inget mer skriver snart igen ska visa en ring med typ diamanter jag ska få nån gång i veckan :D Hmm men ah så göt jag :)
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!