Måndag igen..

Hej!.. Helgen var bra med blandannat dom första plusgraderna för iår :) Det enda jobbiga var att jag stressade igår men det får jag väl ta. Väntar på Onsdag för då ska jag bara en kolakaka med nötter ;) Idag måndag så ska vi kanske åka upp och fira min morbror som fyller år får se om det blir av så han kan få sina presenter :) Hoppas även att jag får min ring i veckan för var ett tag sedan jag ringde. Så hoppas jag ju även att mitt Ja blir fast för än så länge är det ganska osäkert så är faktiskt osäker äm fastän jag har fått det andra så är just ett fast ja ändå långt borta :S Hmm jaja det löser sig hoppas jag då :/ Tänkte sätta in lite bilder i bloggen senare om jag hinner var ett tag sedan och har en del att sätta in. Såg förrut Supernatural med alla otäcka spöken var grymt bra :) Har inget mer direkt att skriva så ska dra mig mot sängen.

- Dröm sött ♥

Avslutar med ett litet klipp från en av finalisterna i det nya American idol, Adam Lambert heter han :)

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!