Lördag..

Hej bloggen x) Har ej kunnat blogga tidigare under dagen har ej haft daton igång. Så när jag väl kunde blogga så fastna jag vid annat ;) Men dagen idag har varit lugn var tvungen att jobba lite lite krångel imon annars.. Såg ju melodifestivalen men blev besviken då på den ena som gick till final :/ Idag har det varit trist väder när jag var ute med fyrfotingarna på kvällen var det lite kallt. Finns inte så mycket att skriva mer. Sitter och lyssnar på Spotify lite just nu så är det Heaven med Bryan Adams på min alldeles egna låtlista :) Blev ju inbjuden av Ola och man kan säga att jag är fast! Spotify är som alla säger alldeles underbart, finns sjukt mycket bra inte allt man gillar men det mesta i musikväg. Såg på Facebook att folk är desperata om dom ej blir inbjudna haha. Tom en bad om en inbjudning i min mejl hade jag hade jag kunnat ge, men ska jag ge så blir det till nån jag känner ;) Tänkte svara på lite kommentarer har lite att göra där , får se hur långt jag hinner innan datorn stängs av ..

- Dröm sött

/
Kommentarer
Agnes säger:

sööta hundar:)

2009-03-08 / 10:10:53
URL: http://aagneess.blogg.se/
Therese säger:

Svar; 1000 tack :) <3

2009-03-08 / 17:22:37
URL: http://thereseepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!