Ledsen och väldigt förvånad..

Ska få se några av mina idoler i sommar ska bli så kul :) Så tänkte skriva det i dens gb här att det ska bli kul att se.. Men blev chockad och ganska ledsen för den personen har tagit bort mig som vän! Fattar ej vrf jag är borttagen men bryr mig ej så ska försöka att EJ få kort på den i sommar funderar även att radda kortet på den i mitt album på min facebook. Blev allvarligt talat ledsen och väldigt chockad men gillar den mig inte så varsågod! Och NEJ jag kommer ej säga vem det är! Så nu är typ lyckan att se denna live borta så ska sluta att va glad för jag fick se denna ;S Därav så har den förlorat ett fan av alla 1000- tals den hade som vän här på sidan! Är väl inte mitt fel att det som jag gör på min facebook synd på nyhetssidan så att ALLA kan se det!!! Därav så blev denna kväll tråkig :( Men icke och så såg jag att man kan anöka att bli vän med honom därav så är det bekräftat av vi är är vänner längre! Vem vet jag kanske går ur klubbar här på Facebook som handlar om denna ;O Men får se ..

Jag var nog den som föll ur vänlistan när den gjorde en rensning av sina vänner -.-

/
Kommentarer
Mikkis säger:

Nu blir ja allt nyfiken, vet ju hur de känns att bli "dumpad" på Facebook... men ja hade o har ju känslor för han så de gjorde ju lagomt ont i hjärtat :(

2009-03-03 / 00:28:37
URL: http://musse83.blogg.se/
Therese säger:

det är nog såhär att han gjorde en storstädning bland sina vänner och då blev jag en av dom som föll i rensningen :O

2009-03-03 / 01:41:19
URL: http://thereseepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!