Godnatt..

Hinner med ett litet inlägg innan jag ska sova :) Har väl inte så mycket att skriva.. Men jobber blev klart förrut gick ganska fort trots vädret. Hade kunnat vart i Skövde idag och det retar mig, hade velat ha en sak :( Idag var Linda B i Bingolotto var faktiskt bra, dom visade lite bilder från Gullspång även mammas lärare osv visades :) Såg Reprisen av Criminal minds förrut och CSI New York.. Gossip gilr spelades in så det ser vi senare idag. Hmm asså en ny vecka vilket innebär att det närmar sig APRIL :S Får jag ett ja så gör det inget för då blir allt som vanligt. Men får jag ett NEJ. Så kommer jag bara att vilja lägga mig i sängen och dra nåt gammalt över mig för alltid och ligga kvar där. För kommer bli så besviken men men ett JA, räknar jag ju då med så hoppas det blir så :/ Men säger godnatt med denna låt som jag älskar så :) ♥ Såg även nyss att jag har tagit mig upp på Bloggtoppen är numera bara runt 9000. Förrut var jag ju runt 10000 ;S haha kändes inte så kul men nu känns det så mycket bättre ;) På vilken plats ligger du på Bloggtoppen ? ;)


/
Kommentarer
Mells säger:

SV: Menar du fet stil på bloggen elr på kommentarerna? I bloggen använde jag bara menyn, men på kommentarerna använder jag dessa: * . En vid varje sida av ordet :)



Annars tror jag man använder koden <strong.> ord </strong.> fast utan punkterna.



Hoppas det var till någon hjälp :)

2009-03-09 / 02:52:00
URL: http://giveemhellkid.blogg.se/
Agnes säger:

Okej hehe:)

2009-03-09 / 16:22:37
URL: http://aagneess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!