Fredag..

Helgen är nu här :) Hmm vill INTE ha helg för det är nära april! Idag var det tio promenader slapp vissa hade gärna gått ut med Myran för kanske aldrig snart ser henne mera ;S  Men han tog henne när jag var ute med Wilma. Börjar bli torrt ute vilket är bar för våren kommer ju eller vill INTE ha vår nu :( Bara en månad kvar till den.. Hann med bussen 15:17 så jag kom hem för att lyssna på när Ottoson prata lite om festivalen Beach boys kommer ju :) Hittade ej mitt headset så jag kunde ej höra på låtarna men gör inget har ju redan hört dom. Idag blir det nog lugnt får se om jag hinner sticka ut med jobbet eller orka rättare sagt har ju även söndag på mig :) Så gav jag idag en släktmedlem min adress till denna blogg :O Vill ej säga till såna jag känner om att jag har en blogg vill ju ha en Header först för trist när man ser alla andra ha det, men har ju ej ps :/ jaja dettta funkar så bra men skulle va kul att ha en. Var nog inget från mig så säger här godnatt datorn stängs av snart. Slog mig nu att det är knappt 20 dagar kvar :( Men men kan ju få ett JA som jag hoppas så mycket jag hade planerat därborta nu när det blir vår och sommar ;S Kort, sola, njuta, se vilda djur osv :/ Aja -.-
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!