Fredag..

Hej!.. Hinner skriva lite om Fredagen innan det stängs av :) YES Fredag idag vilket innebär att det är nära helg då är det ju Melodifestivalen och Supernatural :D Eller är ju Lördag när jag skriver detta då x)

Igår då så var det snöblask det har ju regnat snöblandat regn. Vilket innebär mycket skitiga byxor och en dödsfälla för det är ju typ glashalt på vissa ställen och har man draghundar där borta ;S Men fick gå med myrsteg. Var runt nio promenader ganska mycket men går väl fort för dom flesta är ganska lätta att gå med. Agnes och wilgot kom ej kanske senare eller till helgen :/ Kom två nya som var på inskolning Mimmi och Tyra. Gick en snabbis med chefens hundar ;) Trodde att jag skulle hinna med bussen men den kom två minuter tidigare än den brukar! Usch vad jag INTE gillar olika busstider ;S Men Carola kom åkandes hon gjorde en chansning att jag "kanske" var kvar och det var jag så slapp sitta runt 20 minuter i det kalla och vänta :)

Fick ej samtalet idag som jag har väntat på :( Men antar att det är ett ja får la vänta till måndag :/ Nästa vecka kommer även ett av paketen jag har skickat efter och kanske min Dimantring :D

När jag kom hem gick jag ut med mina hundar. har inte gjort så mycket mer än att äta, sitta framför datorn och kolla Tv :P Tobias och hans partner åkte ut idag :D Finns la inte så mycket mer att skriva så säger godnatt om jag ej hinner med nåt mer .. ♥ Tänkte svara på lite kommentarer men hinner ej det för vågar ju ej om datorn stängs av :/

Melodifestival IDAG :D Heja Alcazar och Mums mums ;) Vem hejjar du på ? : )
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!