Svinkallt!!! ..

Alltså -13,7 står min termometer på det ska inte vara lagligt att vara så kallt :( I köket står det på -14 nåt :/ Och jag är INTE ledig idag så om några timmar ska jag ta bussen för att vara borta i fyra timmar -.-´ jag kommer ju frysa häcken av mig! Men ska ha så mycket kläder att jag knappt kan gå :) Kul att gå idag för att imorgon Tisdag vare ledig ,. hmm :| Bäst jag avslutar nu så jag strax kan sova men vill inte lägga mig för ju fortare jag somnar ju fortare kommer jag närmare klockslaget då jag ska ta bussen :( och det ska bli mellan -15 -25 *hjääälp* :( Vill ha kyla men inte så här kallt pvh med kylan så räknar jag att det ska vara snö inbakat i den, men det är bara frostvitt :/

Såg även att min profilbild är borta -.-´ Den nya laddades inte ens upp! Så nu är den typ osynlig, nåt säger mig att bloggen för mig och alla krånglar denna natt! Kul! :/ Så är det nåt konstigt med min besöksräknare den börjar hela tiden om från 0 , fastän jag har haft besökare >.<

Kraaam ♥

Ps: Mina händer är iskalla, och jag är ju konstigt nog inomhus :(
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!