Sleep little girl..

har försökt att fixa lite med bloggen men asså det går ju inte :O Går inte ens att byta profilbild .. typ inget går ju fattar nada av alla koder , har försökt att ge det en chans men det är för 17 jättesvårt! -.-´

Ska strax sova hade egentligen nåt att skriva men äsch det finns andra dagar att skriva om ..

Justdja bor en psykopat nedanför våran gata , får passa mig för den idioten imon! hade en viss person varit hemma när han ringde på dörren med ett avslaget stolsben med en spik i så hade hon nog ej funnits mer i livet :S Usch finns idioter lite här och var -.-´

Kraaam ♥



Går ej att ladda upp denna och ha som profilbild :(
/
Kommentarer
Mikkis säger:

Ohohoh tror ja kan ge dej ett mycke bra hjälpmedel! Ja fattar INGET om koder osv till min blogg heller. Men ja gör så gott ja kan me mycke mycke hjälp från denna kille... gå in på han sida han förklarar allt mycke bra! http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-en-egen-bild-som-header.html

Han har skrivit steg för steg hur man ska göra me allt som kan tänkas göra me sin blogg om man har blogg.se/publishme.se

2009-01-04 / 13:36:45
URL: http://musse83.blogg.se/
Therese säger:

Oooh tack för hjälpen :) men det är den jag är inne på en del haha ;) men otekniska jag fattar ändå nada, för det saknas ju koder som ska vara där han säger att det ska vara i ens blogg :O

2009-01-05 / 01:27:31
URL: http://thereseepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!