Torsdag..

Är ju då Fredag men orka ej blogga på dan så bloggar nu :P Igår var det som vanligt ute med hundar, myste med Bell och dom andra därborta :)  Hade kommit mera snö på natten så var en massa härlig finsnö så härligt att gå utan att bli blöt i all snö (: Fick när jag kom hem en ring som jag bara älskar :D Såg på Ghostwhisperer bara så bra älskar den serien ♥ Stod i tvtidningen att det skulle vara dubbelavsnitt men var ju bara ett. Så blev ebsviken men såg på Criminal minds istället och det funkar bra det också :D På Kvällen fick Rocky ett paker en gammal inslagen boll, han äääälskar att få paket som du säkert märker på bilderna ;) Justdja hade även ett paket att hämta ut trodde det var råsaftcentrifugen som kommit :P men var i själva verket en mixer som jag redan hade ;S Råsaftscentrifugen var slut i lagerså vi fick en Mixer som jag då redan har en exakt kopia av! *sur* Fick även som "plåster på såren" en pajform som var från fyrklövern antar att den är svindyr mamma sa det .. men vill ju ha min centrifug som kostar i affären över 600 kronor :( Var som vanlig sen med att skicka in lappen så jag skulle få den! Härunder kommer lite bilder från dagen :)







/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!