Tagged..

Är ju den sidan jag är medlem på. Den är kul om man slapp alla äckel! Jag brukar ju inte direkt vara taskig men är det nu. För har redan anmält två stycken ska nog göra det med en till. För det materialet dom har på sin sida är ju då INTE barnvänligt! ;O Så var det en idiot som skicka bilder till mig jag trodde jag skulle smälla av! Den blocka jag + anmälde :) För en sida är till för att trivas på som man är medlem på. Man ska inte känna sig obekväm enligt mig. Mår även illa av det jag sett och då är det verkligen illa.. Så alla mejl jag bara kastar dom bara en tänk EN jag skriver lite mer han är så vanlig man bara kan bli. Men dom andra är enligt mig bara så ja vet ej vad man ska kalla dom äckel typ ;S Aldrig i hela mitt liv trodde jag att jag skulle gå så långt med att anmäla nån men det har jag ju då gjort känner mig ganska nöjd över det :) Ni skulle förstå om ni såg vad jag har sett .. Själv är jag emot allt sånt på nätet.
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!