Synkontroll..

Var igår på synkontroll var 2007 jag var där senast ;O Men min syn såg bra ut :) Så nu har jag nya linser har ju dom som man kan ha på sig dygnet runt, lite mera lyx ;) Glasögon då och då så mina ögon får vila.. Jag har styrkan 5 och -5. Så är typ lite blind när jag ej använder nåt av dom men fram kommer man ju alltid :) Så om ett halvår ska jag kolla synen igen viktigt är det då mest för den medicinska delen .. Var för övrigt svinkallt att gå ner till stan kom 2 minuter försent men gjorde ej så mycket :) Får avsluta här måste sova, måste sluta att vara en nattuggla inte bra för kroppen ;O

Kraaam och sov så sött ♥


/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!