Sovdags..

Helt sjukt att det är Fredag redan :/ Usch veckorna bara går och går vilket jag inte alls tycker om.. Idag blir det att lyssna på när bidragen spelas upp hår i skogen då :P Har stora förhoppningar på E.M.D och BWO så ska bli spännande vad jag hört så ska det ej vara några höjdarlåtar så det ska bli spännande.. Men skona mig från Maja Gullstrand ;S Alal i denna deltävling hör jag gärna om och om igen så länge jag slipper henne! Slänger in videon härunder som jag blev otroligt glad att hitta. Från filmen Sleepwalkers.. Är inte så förtjust i instrumentala låtar men denna underbara bara jag älskar så otroligt :) Tipsar även om filmen vilken jag tror att du skulle tycka om ;) Så nu väntar min säng ska bara försöka att svara på lite kommentarer om jag hinner *gäsp*  Så natti 

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!