Söndagskvällen..

Spenderades framför tvn :) Eller ja gjorde lite annat med .. Såg även Fantastic four på tvn mycket bra som vanligt, skulle gärna se dom live. Hmm det krånglar med länkar och med bilderna jag har satt ihop ska inte se ut så alls saknar text! Men ja kommer väl på igen snart hur man gjorde :/ Var väl inget mer jag skulle skriva här isf tas det i nästa inlägg *gäsp* Men till tvn åt jag Pizza du ser sorten här under ;) Tog även lite andra kort saknas den tredje men hon var upptagen med annat :) Och så är lilla Angelo på bild <3 Retar mig att programmet krånglar men det får väl duga .. eller inte -.-






/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!