Söndag..

Söndagen idag har varit ganska lugn :) Har sett på tv, jobbat, vart ute med hundarna osv dvs en ganska lugn Söndag ;) När jag jobbade förrut så hade jag med mig mitt headset så att jag kunde lyssna på radio så mycket lättare då och gick fortare , många av mina älsklingslåtar var på Rix :P För nån timma sedan så började det att snöa igen! Så nu vräker det ner ser ut som finsnö men är säkert snöblandat :/ Börjar närma sig tolvslaget så snart är det åter igen måndag, jag gillar inte måndagar :( och därborta imorgon är det säkert glashalt så man får åter se upp med vart man går för gillar ej draghundar! Hmm ska avsluta detta och gå iväg och fixa med annat typ diska och se på tv mm .. Slänger in en video med världens bästa grupp och världens bästa låt , iaf en av dom ; )



/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!