Skrällen..

Bänkade upp med Äppelcider, Ostbågarna och dip med nacho cheese smak :) Ostbågarna var så goda chilismaken kom lite efter men mycket goda. Vad jag kan säga om finalen är tja den sög ;O men det visste jag redan x) Men från att ha hört dom live så var J, Nina, Alcazar så mycket bättre dom andra var inte bra. Allra minst den dära Ugglan gillar inte att se henne. Och att hon sedan knep den internationella juryplatsen är bara för mycket! Nina och Alcazar var bäst enligt mig. och Emilia hon lät inte bra ikväll!
Så här blev resultatet;

1. Alcazar
2. Emilia (!?)
3. Caroline af Ugglas (?!)
4. Scotts
5. Nina
6. Marie Serneholt
7. Jonathan Fagerlund
8. Shirley Clamp SKRÄLLEN!

Man var som ett frågetecken. Alltså hur kunde Nina åka ut ? Caroline Andra chansen + Internationell ? Emilia till final ? Jonathan åka ut ? :( Men mest av allt shirley Clamp komma sist ;S Frågorna är många. Imorgon står det säkert i tidningarna om Shirley mest.  Men så sjukt glad för Alcazar :) För deras låt var helt enkelt bäst skulle funka bra i den stora finalen, men man får ju se om det finns nån bättre vilket jag tror det ej finns iaf just nu ;) Synd bara den ej fick sällskap av Nina för den låten tyckte jag om, även Nina gillar jag :(

Om en vecka en ny deltävling hoppas det är många fler bra med då än det var ikväll :/
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!