Så här röstar jag; ..

Efter att ha hört dom så är det ingen som var bra eller kanske nån men utöver så :/  BWO är tjatig, E.M.D. har ett bra scennummer med ett härligt dunk i låten men själva låten gillar jag ej krävs not ett par lyssningar. Och Maja säger jag bara ;S Jag röstar såhär;

1. Molly (final)
2. E.M.D. (final)
3. Velvet (andra chansen)
4. BWO (andra chansen)
5. Sofia
6. Topaz
7. Mikael Rickfors
8. Maja Gullstrand

Inte illa får jag säga :D Jämför så ser du ;)

1. E.M.D. (final)
2. Molly Sandén (final)
3. BWO (andra chansen)
4. Topaz (andra chansen)
5. Mikael Rickfors
6. Velvet
7. Sofia
8. Maja Gullstrand

4 rätt av åtta ;) Inte illa va :P
/
Kommentarer
Sara säger:

hah jaa :D

2009-02-22 / 13:18:05
URL: http://saraotter.blogg.ses
Therese säger:

Svar; :P

2009-03-08 / 02:15:49
URL: http://thereseepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!