Oscarsgalan 2009..

Just nu så håller årets Oscarsgala på som mest då alla gäster anländer. Kul att se alla klänningar som Skådespelarna har på sig :) Jag har sett hittills Beyonce Knowles, Marisa Tomei, Sarah Jessica Parker, Anne Hathaway som är min favoritskådespelerska, Nathalie Portman, Mickey Rourke, Josh Brolin, Sean Penn, Queen Latifa, Jessica Beal, Brad Pitt, Angelina Jolie. Och så många många flera som man tycker om :) Natalie Portmans klänning är min favorit hittills härlig rosa :) Synd att själva galan börjar 02:40 med Hugh Jackman som programledare. Jag vill se men är ju ganska sent :( Går ju senare idag men inte kul att se när man vet vinnarna :/ Ska du kolla ? (:



Zack Efron och Vanessa Hudgens (:


Anne Hathaway, Hennes klänning för utom Nathalie gillade jag :)
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!