Oops..

Höll på att radera arkivhistoriken för vill ta bort krysset men tack vare det får krysset vara  kvar för höll ju på att radera bort arkivet :S Då hade jag fått panik om det ej hade kunnat tas tillbaka! Så har jag även fösökt att ta bort den texten typ som man skriver du ser <3 uppe i vänstra hörnet vill INTE ha nån text där för det förstör! Så hjärtat får vara kvar för att ha en text blir inte fint :/ Även försöka på rubriken få första bokstaven stor och dom andra små men går ju 17 INTE! Så vet jag heller inte hur man får ett mellanrum mellan allt i vänstra hörnet. För inte så kul att mitt namn + om mig faktan står i ett! Även besöksräknaren och prenumerantsaken ligger ihop! jag ger upp för har sabbat min blogg förr och det gör jag INTE om :S Så en dag försökte jag även lägga in en liten bild på mina hundar till vänster med den blev megastor så det sket sig det också! Asså att fixa med koder är jag livrädd för för som man kan öäsa över så höll det på att gå helt åt skogen ;O -.- Så även säkert 1000 saker som ej går. Och så undrar jag vart är kalendern koden finns men inte själva kalendern ;S
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!