Onsdag..

Dagen snart över har varit ganska lugn .. Jobba därborta Bell var helt underbar låg och myste en stund hos han i sin box :P Han är runt 80 ch i mankhöjd så en stor maffig oehört lugn Pyrenéhund :) Var svinkallt därborta säkert några minusgrader. Skönt att snön är kvar vill så gärna ha korten! Så hoppas jag får dom till helgen för lite väl långy att gå till fots..Idag så var det premiär för Greys anatomy :P Lexi gjorde idag en operation hon inte alls fick göra såg du det så fattar du vad jag menar. Annars så var det en lugn dag imon blir det likadant min långdag igen. Egentligen skulle jag fått gått hem idag när jag var klar men blev ej så så fick dela ut maten. Men fick ju en lång mysstund hos Bell :) Om nån dag eller så så vet jag lite mer om vilka artister som kommer till festivalen :P Och om åtta dagar ska jag klippa mig :) Synd bara det blir på min långdag, men säger bara till så får jag gå längre på Tisdag. Synd bara att min sovmorgon försvinner lite men skönt ändå att börja tidigt :)

Det bara vräker snö ute just nu eller kanske inte vräker. Men det snöar iaf och det gillar jag :) Bara det får ligga kvar länge för vill inte ha regn! För blir det regn så kommer det bli en dödsfälla med alla hal is som blir :/



/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!