Onsdag morgon..

Ska ju vara Tisdag men skrev inte igår skulle skriva men det bidde inte så :P Igår så var det bara fyra promenader + två promenader med chefens :) Så var Bell där och han vill bara kela så la huvudet lite lätt på honom då somna han :) Imon så kommer gråhunden Satin mycket trevlig.. Långdag blir det idag får se om jag får sluta tidigare men ska ändå ta det väldigt lugnt för är ju inte många promenader . Så är det även snö kvar så blir härligt med långpromenader senare. När jag kom hem satt jag vid datorn och kolla på lite Schlagerlåtar, Kelly Clarksons nya och lite till. Åkte sedan ut och handla lite. På tv sen var det halv 8 hos mig, den nya mechanist var faktiskt bättre än jag hade trott Chris hade sagt att den första delan var dålig men det tyckte inte jag :P
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!