Nya modern talking typ..

Malin tipsa mig om denna grupp som heter Man meadow i en länk hon skicka ;O Alltså bara såå bra låter som dom nya Modern talking enligt mig :) Läste jag inte fel så vann dom den polkska melodifestivalen så heja Polen ^^ Alla som ser på tv4 känner säkert igen den ljusa killen som är eller kanske var då hallåa på kanalen. Verkar som han har slutat för var längesedan jag såg han på tvn :( Ihh jag är käär i hmm låten haha x) Han är och förblir min favorithallåa alla tider ♥ Hoppas dom blir stora så dom kommer och turnerar över hela Sverige ;) Jag har blivit beroende av låten ;O

Låten heter "Love is gonna get you"


Låten live :)


En annan lika grymt bra låt med dom :)
/
Kommentarer
Mikkis säger:

Hehehe så snygg han e Niklas... men han den mörkhåriga va ej ful han heller ;)

2009-02-18 / 17:12:41
URL: http://musse83.blogg.se/
Therese säger:

hahahaha ;)Det är bara förnamnet :P Vet ;O Men Niklas är ett snäpp hetare x) Så är det ju min favorithallåa :P

2009-02-19 / 01:20:17
URL: http://thereseepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!