Ny säsong av Supernatural..

Supernaturalsäsong 4 börjar sändas 15 mars. I Kanal 5 såklart. Vi fans är sjukt glada för det :) En tjej från usa sa förrut att dom har bara runt fyra avsnitt kvar av säsong fyra :( "sex and violence" hette det senaste..

Så är det klart att det blir en femte säsong. Han skrev det i sin anteckning men det visste vi i Sverige redan om ;) Så trist att man ska få vänta men det är ju som det är .. *längtar* Mer än två veckor kvar -.- Det slutade ju senast med att han var fast i helvetet ..


/
Kommentarer
Mells säger:

Vad jag har hört är det 8 avsnitt kvar av säsong 4 :) Det hoppas jag verkligen stämmer! För det jag har hört Serah Gamble berätta att del 21 skulle handla om, gör mig extremt nyfiken. (Om du vill kan jag berätta vad jag hört?).



Älskade videon, även fast den gjorde mig slightly depressed :/ Poor Boys! <3 snyft Det känns så ledsamt hur our boys glider ifrån varandra.

Damn, Jared är en bra skådis (Jensen också såklart), han ger mig rysningar i scenerna då han driver ut andar.

2009-02-27 / 16:04:45
URL: http://giveemhellkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!