Modell..

När jag läste detta några gånger innan jag skulle sova så fick jag mera klarhet i det. Personen som skrev detta tyckte att mitt utséende var perfekt för en typ kampanj ;O jag ska då modella hahha hmm :/ vet ej om jag ska svara tillbaka. Hur skulle du göra ? Man vet ju ej om det är ett riktigt men låter ganska sant. Men verkar som det är i USA iaf vad jag tror men tänk vad kuuuuuul det vore typ vara ett ansikte i USA :O Hahaha x) (billboards, magazines and all major international airports in the USA skulle jag "visas upp på".) Och jag älskar ju Coca cola :D Hmm får se om jag svara tillbaka men lät ju ganska kul trots allt men är det sant eller ej det ser jag ju om jag skriver tillbaka. Men jag avskyr ju att stå framför kameran som dom flesta vet xD hehe ,. men man kan ju ändra sig om man blir stylad typ ;) Hmm får fundera hur jag gör .. Vore ju ett mionne för livet isf. Men hej jag kommer aldrig att våga , och det är säkert bara nån som luras så behöver ej mer tänka på det :)
/
Kommentarer
Mikkis säger:

Hm prova o googla namnat på denna personen... sen skriv o fråga om de driver me dej hahaha ne men jaaa va tusan skriver man tillbaka... hmmmmm?!

2009-02-10 / 21:32:32
URL: http://musse83.blogg.se/
Therese säger:

Som du vet så googla jag ;) men ja så har jag även googlat mer men det är en annan historia xD Som du vet så skrev jag tillbaka ska även göra det när jag tackar nej, så får man då se vad för roligt man får i sin brevlåda..

2009-02-13 / 00:09:32
URL: http://thereseepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!