Min nya header..

Är då snön då. För kan ej göra nån Header och har jag ej snön så blir det typ ehm vitt x) Kan heller ej sätta in nåt .. Så haha min Header är snön ;O Och ganska passande ändå för det har nyss snöat så är en massa snö utomnus nu :) Men sjyst av snön att typ bara stanna en minut på sidan min :( Men vem vet vissa kanske använder Picasa när dom gör Headers. Det har ju då jag men vad jag har sett så använder dom flesta Photoshop. Hmm svårt jue ;O Vet exakt hur Headern ska se ut men att göra den tar säkert ganska lång tid -.-
/
Kommentarer
Heyli säger:

joo det kan man ju göra, bara du beskär den så den passar in i bloggen!



men om du bara vill ha nåt enkelt kan du ju maila mig bilderna du vill ha med och vad det ska stå i headern och vad för färger du vill ha, så kan jag säkert slänga ihop nåt när jag har tid! om du känner för det alltså :)

2009-02-05 / 01:14:00
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!