Melodifestivallåtarna i deltävling 1..



Var nära jag missade det idag för trodde det var 14, men hörde Nina på radion :) Men hmm var nära jag ej kunnat höra det för asså dessa skall från hundarna -.- Och idag var det rena dårhuset + att Sonny rymde för mig idag >.< Blev värre när det kom två Grand danois hundar på långt över en meter långa deras skall hugger tag i en rejält. Deras ägare är visst danska vilket jag fattar nada av när dom pratar , ägaren sa en massa till mig och fattar som sagt nada x) Vägra att gå ut med dom nästa vecka ;S . . . Men jag brukar slippa draghundar så :)

Till final går;

1. Scotts
2. Jonathan Fagerlund

Andra chansen går;

3. Alcazar
4. Shirley Clamp

För övrigt så var det inte bra som alltid -.- Nina var inte så bra men kan växa. Caroline var absolut inte bra! ;S , Marie var dålig. Emilia var kass!

Var nästan inga bra då ;O Hmm som jag nästan trodde.
Men Scotts var hmm gaaanska hyfsad kan växa. Jonathan var bra :) Alcazar var ehm sådär.. Shirley var seg men den får väl komma till andra chansen inte dom resten jag INTE tyckte om :/

Så är ganska besviken trots allt, vet ej om det blir bättre om man hör hela låtarna. Emilia och Caroline vill jag inte se men dom andra ja.. Hmm J och Scotts MÅSTE till final annars blir jag då inte glad då x)

Ska bli kul att se om jag får nåt rätt brukar vara ganska duktig på att tippa rätt ;) Bara det ej blir en "Life forever", besviken än idag att den åkte ut.. Men klockan 20:00 imorgon börjar det med Petra Meade och allt.

Synd bara att dom inte spelade alla låtarna för brukar vara så kul att höra Carolina Norén och alla artister pratar lite. Blev inte lika kul att lyssna när alla låtar spelas upp i en minuts versioner :/

Såg nu att dom har infört att man kan välja ut bilder att sätta in från sina album, ja skriver du en anteckning så fattar du vad jag menar :)

Helt sjukt att säga det; Imorgon klockan 20:00 så är det dags för årets första deltävling i Melodifestivalen :D
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!