Måndag..

Veckans första dag är snart över gick fort som vanligt. Och snart är det fredag för veckorna har en tendens att flyga iväg :/ Idag var det nästan vårväder var jätteskönt i solen med gnistrande kramsnö :) Fick många fina kort kanske om jag hinner sätter in dom snart för blev hur nöjd som helst med dom :) Hmm .. Vet inte vad jag ska skriva mer så skriver väl det i nästa inlägg om jag kommer på nåt ;) Btw fattar inte varför jag har varit en aktiv följare av One three hill för den serien är alldeles underbar :) Var ute förrut på stan när jag kom hem och handlade lite när jag kom hem lite juice, chokladpudding, choklad och lite annat ..

När jag publicerar detta så är hon säkert Tisdag men jag har iag skrivit om måndagen ;)  Ganska bra enligt mig eftersom jag har varit kass på att blogga!

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!