Måndag

Var egentligen meningen att jag skulle blogga igår men orka inte (a) Såg idag när jag gick av bussen att det var nåt vägbygge bort mot Skövde, antar att det var om olyckan :/ Carola berättade att hon hade sett flera bilar på rad när hon var på väg hem från Mariestad. Jag som ville ha sett det tur jag nog ej såg det för vem vet bussen aknske ej hade kommit fram så då hade jag fått vänta :/ Så försöker hon luska ut vem det var som anmälde henne för dessa struntsaker hon tror hon vet vem det är. Så hon ska fråga ut personen rätt ut när den kommer nästa gång. Hoppas ej det är den jag tror det är men det får vi väl se. För hunden vet jag tycker komma ut dit trots att han är hur jobbig som helst. Var meningen jag skulle ta 15:12 bussen men stod visst och prata lång över en halvtimma med Carola ;O Hon trimma Stina samtidigt :) Tur kanske det för när jag sedan satt och vänta på bussen så kom det en bil som tuta. Hör sedan nån som ropar på mig och det var mamma och min bror så jag fick följa med till Skövde :D Synd bara att jag hade fel kläder såsom termobyxor .. Och synd jag ej hade mina linser på mig -.- Tur var det för annars hade jag fått suttit och fryst i väntkuren i nästan en halvtimma. För fast bussen ska komma 15:52 så håller den aldrig den tiden!  Så trött på bussar dom kommer och går som dom vill ;S I Skövde så skulle min bror hämta sin kompis mobil för kompisen bor ju i Italien så han ska få den skickad till sig :) Sedan så var vi i lite olika affärer en var Överskottsbolagey. Köpte lite godis och Coca-cola ;) Efter det åkte vi till Rusta. Sedan till Maxi och handla lite köpte där en Cider och lite annat. Och så var vi även inne till H&M såg en jacka skitsnygg jag vill ha! Får köpa den nästa vecka för hade ej tillräckligt med pengar den kosta ju 398:- :/ Perfekt att ha på festivalen i Juli som jag är så spänd att få höra vilka mer artister som kommer :P Ace of base och Melody club är ju klara redan .. Sedan åkte vi hem jag gick ut med hundarna , bara så kallt ute med en massa snö :D Sedan så såg jag på halv 8 hos mig. 90210 höll på att missa men såg en på Facebook som skrev att det var. Efter det var det CSI New york sedan en del saker till .. Sedan ja nu sitter jag här och skriver får se om jag skriver nåt mer inlägg iofs har skrivit detta långa, gillar ju att skriva långa x)  Men får se om jag hinner innan jag ska sova. Igår kom Belle som är över en meter i mankhöjd till pensionatet så är jätteglad för det. Så han ska jag träffa idag :) ♥

Bell :) ♥
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!