Lite bilder från igår..

Som jag skrev så skulle jag lägga in lite bilder jag tog idag. Eller blir ju igår jag tog dom :) Här är dom och dom är alldeles underbara enligt mig :*







Mischa lade sig här när jag höll på att bädda min säng. Och Rocky kom när jag var klar och hoppade upp i min säng :) Sascha höll hus nån annanstans och sov :/ Men här är iaf lite av bilderna enyoj ; ) Kan själv kolla hur länge som helst för bilderna är ju bara så bedårande :*

Ska strax sova så säger godnatt skriver senare idag. Är förvånad att jag redan denna korta tid har skrivit mer och mer ;O Brukar ju dröja ibland veckor ibland månader när jag bloggar hehe x) Men har man en blogg så ska man såklart skriva i den tycker jag :)

Kraam och godnatt
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!