Läste jag rätt? ..

När jag loggade in på en sida jag är medlem på så innehöll ett av mejlen detta;


Believe me usually when i see your eyes in my mobile i think that iam in the paradise and when isleep i hope that my dreams kiss your lips""

Ehm blev livrädd när jag läste detta. För jag tolkar det som att den som skrev detta har laddat ner min bild och lagt in det i sin mobil ;O vad jag vet så kan man ej gå in genom mobilen på sidan Tagged. Den sidan går mig på nerverna men gillar ju sakerna man kan göra där :( Vill ej ta bort min bild för jag tycker om den . . . . Mitt  eget i-landsproblem  man så fint kallar det  x)
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!