Fredagen den 13:e..

var ju då igår men skrev aldrig nåt som jag skulle! :/ Men Fredagen 13 var lugn för mig iofs hade jag slutat en timma senare så hade jag kanske sett en olycka där jag går av/på bussen men får se vad Caroola säger på Måndag eller om det står i tidningen om det. Vem vet hade jag haft otur hade jag kanske varit med i den :/ Men iaf hade velat sett platsen men var som sagt ej där :( Men man hörde ju en massa blåljus åka ut. Har varit med om en sak som har med en bilolycka att göra så man vill ju helst undvika dom..

Men iofs var en ganska ledsam Fredagen den 13 för våran Angelo gick bort. Han hade hasat sig ut ur huset och låg utanför i typ mitten av Tuff och Ozzy. Usch vad ledsamt :( Nu hoppas vi att han går på dom gröna ängarna med Gadget sin bästis han satt med innan Gadget somnade in av nån anledning en natt. Saknar er två så ♥

Angelo ♥
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!