Fredag med en massa bilder..

Lite sent men jag skriver åtminstone :P Hmm dagen igår var bra inte så många promenader. Hörde låtarna då från festivalen i en minut på varje. Fick skjuts in så slapp ta bussen annars hade jag fått vänta över en 30 minuter på bussen :/ När jag kom hem så åkte vi till Karlsholme med hundarna så fick mina kort till slut som du ser här under :D Det var svinkallt men en härlig solnedgång :) Åkte sedan och handla lite. Märkte att dom har smyghöjt lite varor i smyg på Lidl! Svindyrt börjar det att bli nu. Även Påskgodiset hade blivit dyrt ;S Avskyr när affärer smyghöjer sina varor! :(


































/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!