Dessa snokare..







 
Raderad användare  från okänd ort i okänt län
Söndag 15:e februari 15:15
Rocky
 
Raderad användare  från okänd ort i okänt län
Lördag 14:e februari 19:06
*Minigrisar



Jag har alltid undrat för det händer allt för ofta att jag ser att det finns folk som har kollat på mina bilder för att sedan radera sig. Är det bara snokare eller kollar dom igenom sidan en sista gång! Ibland så är det bortåt 50 kort inkollade i mitt galleri av en och samma person! Man blir ju så arg när det bara är raderade användare ;S För man undrar ju om dom skaffar en ny sida eller vad dom nu gör för nåt :/ Tycker det är otäckt när folk gör så :(
/
Kommentarer
Anonym säger:

Det är absolut inte försent :)

så var med :)

KRamEmma

2009-02-19 / 09:38:21
URL: http://emmajuli.blogg.se/
Sara säger:

ajdå :/

okej .

2009-02-19 / 16:15:16
URL: http://saraotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!