Deltävling 2;



Snart börjar ju då Deltävling 2 :D Vad jag tycker nu så är Lili och Susie bäst. Men även Amy var bra dom andra var inte jättebra men som jag alltid säger mycket bättre live ;) Så här tippar ja ikväll;

1. Måns Zelmerlöw (final)
2. Lili och Susie (final)
3. Cookies n beans (Andra chansen)
4. Heat
5. Markoolio
6. Amy Diamond
7. Lasse Lindh
8. Jennifer Brown

Så tror jag men alla som vet hur jag tippa förra helgen vet ju hur fel jag hade (x hehe

Dom som tävlar ser ut såhär;

   
 
 
 

Måns är ju förhandstippad så ska bli kul att se hur den mottas :P Vet man hur det gick för Live forever med Magnus så ja det kan gå hursomhelst , men om några minuter så börjar det för att sedan ha 21:30 resultatet.. Såg att man kan se när artisterna blir intervjuvade efter sändningen live på SVT på internet ;O Så det ska man kolla på såklart :)

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!