Idol

Kollar just nu på idol Robin E - Angels, Robin B - Torn, Lars- One, Kevin- All I wanna do  var mina favoriter ikväll :) Anna gillar jag inte har svårt för rösten :| Dom andra var hyfsade men som sagt du ser mina fyra ;) Hoppas inte nån av mina åker Jesper var ju min favvo förra så han åkte :( Får inte se omröstningen för då är jag på Bogrens :O Så videon ska ställas spännande att kolla när vi kommer hem , men hmm störda Katrin slipper ja men inte på reprisen på söndag :S Irriterande bara att alla vi gillade dissade juryn och dom vi avskydde höjde juryn till skyarna!!

Idag så fick jag träffa valparna Brita åker på Söndag till sina nya ägare :( Bara Biggie kvar som åker nästa helg så kommer bli tomt allra minst för Alice som älskar henne ♥ Så är det glada nyheter kanske Eddies ägare kommer få ta Laika men mycket kvar tills det kanske slår in *hoppas hoppas* :)
Hör att Singalong har börjat men blir inte så mycket tittande på det för snart ska vi göra oss iordning för att åka till Bogrens :P Både vill och vill inte åka :/ Men ja blir kul när man väl kommer dit ,. men pinsamt för har aldrig varit där förr så usch man kommer känna sig uttittad :S Hmm . -.-´ Retar mig så att kameran klickar tre gånger med blixten så jag kommer garanterat att synas :( Men är tvungen att fota i 190 för dom ska visst bara spela i 1½ timma :@
Så strax iordning för att snart åka Barbados börjar 22:30 typ ,, så :/

Skriver mer imon om jag orkar hur det blev och så med kvällen , även ösa in lite bilder :) Så Natti natt ♣

*håller tummarna* på att nån av mina favoriter EJ åker ut ur idol (a)

Ps: Min enda favorit "Egror" åkte ut ur Singalong FÖRST av alla *morr*  Ds ..




Godnatt ,.
 

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!