*gäsp* ..

hej ,. sitter här ett ta till kan just nu inte gå och borsta tänderna :/ men ska snart sova och vakna upp till en helt ny vecka :O Vart tar veckorna vägen :/ annars så har helgen varit lugn jobb och sånt. Och en stoor överraskning jag är så *glad gladglaaad* :) 29 november :* Annars så har jag ont i mitt huvud nåt säger mig att linsen sitter kvar än i ögat men kan ej ta ut den -.- Vem vet kan hända allvarliga saker framåt *peppar peppar* :( Åkte på en liten ögoninfektion i veckan som var inte kul. Annars så var helgen även en besvikelse Date åkte ut ur dansbandskampen sörjer än :( Likt Kalas förra veckan! Men men sova nu så godnatt på dig <3 var säkert nåt mer jag skulle skriva men det skriver jag i ett annat inlägg då ,. *gäsp*

Btw min lilla blogg är inte fin ! men kan ej fixa design och sånt :( Vågar ej fråga om nån vill hjälpa med att fixa till den åt mig (a) -.-´

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!