Finns på facebook (a) ..

Skrev detta nyss på facebook x) Blev så nöjd med det så lägger ut det även här :)

Äntligen har Dansbandskampen börjat ^^ Hmm ., men den var inget kul , eller en sak var bra Scotts gick vidare men inte underbara Kalas :O Asså Bengt-Hennings hur röstar folk! Kalas var helt klar värda att gå vidare har ju sett dom från den dära katastrofkvällen då bara tre dansande par var på kvällen! Asså vem vet kanske för dom gjort m låten vem vet men asså fy för Bengt-Hennings älskar Kalas så är jättebesviken :'( Nu få folk inte se dom nästa vecka :( Det var dom + Highlights som skulle vara i finalen 20/12 . Men nu hoppas jag på Highlights/Scotts eller Highlights/Date :S Saknar även Barbados dels för att Magnus är i juryn och för att dom är sååå bra :) Magnus för övrigt tyckte typ likadant som mig x) Såå kul att se han på tv så det är en av orsakerna till att jag spelar in varje avsnitt av dansbandskampen (a) <3
Men inga Kalas asså usch vad jag sörjer :( Om två veckor är
Highlights med *längtar* hoppas dom får en låt med Barbados typ "Kom hem" eller nåt (a) För går dom inte vidare så kommer jag att deppa -.-´ Ska bli såååå kul att se dom för första gången på Tv :D <3

Btw såg Barbados igår lika bra asså som alltid :D Men kvällen var typ misslyckad av många orsaker, inte Barbados utan allt omkring -.- Bogrens var inget kul! Alla som har pratat så gott om det :S "Ensam mamma Johanna" var där ,. huh -.-´ Hon sabba ett av korten jag tog -.-´ Det ska snart ut här ,. men ja krångel med kort + filmen jag sätter ihop för fattar inte varför låtarna klipps av när jag fixar det så typ alla blir max en minut lång annars hade den varit uppe för längesedan :( Barbados var ^^ , men Bogrens var >.< Det enda bra var Barbados + lite discomusik men ja Discon förövrigt dissar jag x) Btw Micaela hade lite rättangående Bogrens eller ja typ :O

1. Fick inga bra kort knappt på själva uppträdandet.

2. Stod för långt bort , var för mycket folk ivägen.

3. En jobbig sak eller två jobbiga saker vid bordet vid hände ,. usch :O

4. Var såå kallt när man skulle gå ut! Mycket kallare än i Mariestad :/

5. Filmerna jag fick liksom klipps av när man ska sätta ihop dom med andra klipp :S Så var inte kul när jag märkte det när filmen var klar på natten :(

6. AVSKY dessa hemska vakter asså när det står massa folk varför MÅSTE dom köra iväg en! Hon från "ensam mamma söker" blev inte ivägkörd! Typiskt av dom att köra iväg en när Barbados äntligen dök upp som man hade väntat på :O Avskyr dom bara mer och mer!

7. Var en sak jag skulle fråga Barbados , viktig enligt mig (a) Men kom på det när man kom ut från Bogrens :S Nu får man aldrig veta den saken förrns om typ ett ½år typ >.<

8. Inget extraframträdande *morr* -.-´

9. Stod på fel sida :/

Osv ,. en massa mer saker hände jag inte tyckte om x) Som sagt kvällen blev ej så lyckad :(

Men kvällen är inget mot den hemska dagen som har varit idag , så förvånad , ledsen och chockad än *gråter* älskar er sååå mycket ,. usch varför , varför , VARFÖR<3 Kommer dröja länge innan jag har smält dagen igår så den var värre än kvällen som typ innan den var så misslyckad igår enligt mig :| *ledsen* :(

Igår så var mitt hjärta nära att stanna :O Robin var på gränsen att åka ut som Jesper förra veckan :O Men kunde *andas ut* (: På tal om Idol Katrin fick sparken igår ^^ Rätt ska ju vara rätt x) Tänkte även på Tiina som jag tror var där på plats , vet precis hur hon kände när han hängde löst :/

Sitter även och fixar med min press på
Lunarstorm , men det krånglar även där :S Nu är jag tvungen att göra den vit för den ska inte alls se ut som den gör nu :S Måste sätta in kort i min Bilddagbok har en hel radda med kort som ska in alla från igår typ och jag kort från igår + många många dager till :O Är man en hejjare på att fota som en tok så får man mycket att göra :D Men att sätta in en del är ett heltidsjobb -.-´ Men när man ska få korten i en bok , vad gör man då inte :) För övrigt så har jag typ en massa , massa , massssa saker att göra på Internet så -.-´

Filmen Boduguard var nyss älskar den :)
Youtube <3
Även filmen Identity med John Cusack var nyss , man sitter som på nålar när man ser den x)

Hmm ,. blev lite längre än jag skulle skriva men ja (a)

På tal om bloggar x) Skulle ej skaffa mig en men det blev så (: Men den kommer inte bli länkad till på länge pga av vissa orsaker. Har typ en läsare x) Fin blogg sprängfylld med bilder , men min design suger för dessa nedrans koder är inte min bästa vän -.-´

Slänger in lite julkänsla (a)
Youtube haha x) Youtube Älskar denna så! (: <3

Raphael åkte ur "stjärnor på is" igår :O Hmm ,. gör inte så mycket men hade heller sett nån annan :/ var nära att Kicken åkte :O Håller på Kicken , Josefine , Marie och Markus :) <3

Var nog inget mer jag skulle skriva nu då , isf blir det en ny anteckning denna funktion på Facebook tycker jag om (a) Älskar att skriva :)


Youtube favoritklippet på Youtube (; <3

Godnatt (a) <3

  (: (:






Skrev typ kommentarer till varje bild men det knasa sig här , så fick typ radda dom :S
Vem vet även vissa bilder kommer försvinna i inlägget -.-´

och med detta säger jag Godnatt (: ♥
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!