Barbados imorgon :D ..

Nananana ^^ Som jag har längtat , imorgon är det dags ska bli såååå kul att se och träffa Barbados igen :) Det har ju funnits affischer hur och vilka som ska komma den första såg ut så här ;



MEN inte nu längre *gråter* Chippendales kommer ej :( Fick det bekräftat på telefon idag :( Nu ser affischen istället ut så här istället!!


*morr*



Jag hade faktiskt nu sett fram emot att se Chippendales men så blev det icke! Jag vill inte se på Johanna som ska dela ut saker , liksom jäääättekul *not* :(  Och Barbados spelar inte länge börjar vid 22:30 - 02:00 det är inte lång tid :( Hoppas man får träffa dom runtomkring "privat" , som Tiina sa kameran kommer gå i 190 höhö x) Och Micaela sa att en hade sagt att Bogrens var värsta köttmarknaden :S Jag kommer hålla mig gömd :O Gömd och gömd vet jag ej men jag kommer inte visa mig så men har man en kamera så blixtrar tre gånger så har man inget val :( Men kuuul vet jag det blir det är ju Barbados :´)

Så imon Barbados + Idol men då utan en Jesper :(

 

 



 
 
Sakna :( ♥

Godnatt ♣
/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!