- Bilderna på Barbados från Bogrens i Skövde 08.10.17 ..

Slänger in en liten bunt av korten jag tog på Barbados i Fredags :) Kvällen blev inte så lyckad enligt mig som du kan läsa *pekar på inlägget under* -.-´ Men men här kommer iaf bilderna , enjoy (a)








Printad från filmen :)


*pekar på discokulan* x)


Crazylager :)


Sångaren i bandet ;)


"Ensam mamma söker .Johanna." var där som synes så sabbar hon kortet -.-´
Björn fråga mig en sak , och svaret på det jag svarade på frågan var såå bra enligt mig , skönt att vissa killar tycker som mig (:


Ville ha ett till eftersom hon sabbade det :( Resultatet blev detta , hahaha x)
*Men ta ett sånt här* typ sa Björn :P


Hejdå -.-´




Deras buss <3 Inte var dag man ser den i Skövde ^^

En del av bilderna från Bogrens (: Vill ta så mycket jag bara kan av kvällar då jag får se Barbados , så dom får allt stå ut med lite varje gång jag träffar dom hehe (: Men vet ej när jag ser dom nästa gång , vem vet kan bli Gbg men osäkert där då Magnus ska gästframträda : | *morr* Men men får vara nöjd med dessa korten så länge som sagt jag ser dom aldrig nuförtiden , hade sett dom messa när Magnus var med men då var man ju jätteliten! Såå :/

/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!